Posted in Pakistan

شاہینوں کی جیت اور سوشل میڈیا

Posted On Monday, March 02, 2015   ….. جویریہ صدیق……
آخرکار شاہینوں نے ورلڈ کپ کرکٹ میں پہلی فتح حاصل کر ہی لی۔
قومی کرکٹ ٹیم کی پہلے دو ورلڈ کپ میچز میں کارکردگی نے قوم کو مایوس کردیا تھا اور پاکستان زمبابوے میچ سے بھی امید بہت کم تھی۔ شائقین نے صبح میچ دیکھنا شروع کیا تو سوشل میڈیا پر ردعمل مایوس کن تھا۔عوام میچ دیکھتے رہئے اور قومی کرکٹ ٹیم کو آڑے ہاتھوں لیتے رہے۔کھیلو یا سامان باندھو ،ٹرینڈ ٹوئٹر پر سب سے اوپر رہا،لیکن دوسرے ہاف میں میچ کا پانسہ پلٹا اور ایک مشکل اننگز کے بعد فتح پاکستان کے نام ہوئی۔پاکستانی شائقین اس غیر متوقع فتح سے نہال ہوگے اور مخالفانہ ٹوئٹس یک دم تعریفی ٹوئٹس میں تبدیل ہوگے ۔

امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے اپنے ٹوئٹ میں قومی کرکٹ ٹیم کو مبارک باد دیتے ہوئے کہا کہ آیندہ میچز کے لیے بھی پاکستانی کرکٹ ٹیم سےبہترین کارکردگی کی امید ہے۔سندھ اسمبلی کی ڈپٹی اسپیکر شہلا رضا نے ٹوئٹ کیا، ویل ڈن ٹیم پاکستان ،امید ہے کہ میں 7 اور15 مارچ کو بھی پاکستان کی جیت کی خوشی میں شکرانے کے نوافل ادا کروں گی ۔ ایم پی اے حنا بٹ حیات نے ٹوئٹ کیا اس فتح کا سہرا مصباح کو جاتا ہے ۔قوم کے چہرے پر مسکراہٹیں لانے کے لیے بہت شکریہ مصباح۔وزیر اعظم کے خصوصی سفیر برائے سرمایہ کاری جاوید ملک نے ٹوئٹ کیا آخرکار جیت پاکستان کا مقدر بنی۔تحریک انصاف کی رہنما ناز بلوچ نے ٹویٹ کیا آخرکار پاکستانی کرکٹ ٹیم پہلی جیت سمیٹنے میں کامیاب ہوگئی۔

اینکر و صحافی حامد میر نے ٹوئٹ کیا شاباش کرکٹ ٹیم مصباح،عرفان اور وہاب نے پاکستانی کرکٹ کو بڑی شرمندگی سے بچا لیا۔اینکر و صحافی شاہد مسعود نے ٹوئٹ کیا بہت مبارک ہو پاکستان۔ صحافی طارق بٹ نے ٹوئٹ کیا ورلڈ کپ میں پہلی جیت مبارک ہو۔صحافی مرتضیٰ علی شاہ نے ٹوئٹ کیا، ویل ڈن مصباح تمہارے بنا یہ میچ باعث ندامت بن جاتا۔صحافی عمر قریشی نے ٹوئٹ کیا کچھ خراب بیٹنگ اور فیلڈنگ کے باوجود بالرز کی بہترین کارکردگی نے پاکستان کو میچ جتوا دیا، سب کو فتح مبارک ہو۔جیو کے اسپورٹس رپورٹر فیضان لاکھانی نے ٹوئٹ کیا کہ پاکستانی شائقین کو آخرکار جشن منانے کا موقع مل ہی گیا۔بی این این کے رائٹر سمیع چوہدری نے ٹویٹ کیا قوم کو جیت مبارک ہو اگلے میچ میں سرفراز،یونس اور یاسر کو بھی لایا جائے۔صحافی صوفیہ صدیقی نے ٹویٹ کیا ،پاکستان کی پہلی فتح مبارک گو گرین گو یہ ہوئی بات۔

مونا فیصل بلور نے ٹوئٹ کیا ویل ڈن وہاب۔ڈاکٹر فیصل نے ٹوئٹ کیا، میچ جیتنے کی اتنی خوشی ہے کہ آنکھیں بھر آئیں۔ صہیب اظہر نے ٹوئٹ کیا کہ آج کے میچ میں ٹاس بھی قومی ٹیم نے جیتا اور پچاس اورز مکمل کھیلے۔ ٹوئٹستان کے احسن نے ٹوئٹ کیا پاکستان کے میچ جیتنے کی اتنی خوشی ہورہی ہے، اتنی خوشی تو مجھے کلاس میں اول آنے پر بھی نہیں ہوئی تھی۔یسریٰ قادر نے ٹوئٹ کیا کہ پاکستانی قوم ایک بار پھر معجزات پر یقین کرنے لگی ہے۔

انڈا پراٹھا کے نام سے ایک اکائونٹ سے ٹوئٹ ہوا میں بتا رہا ہوں کسی بھی ٹیم کے بارے میں پیشگوئی کردو لیکن پاکستان کے بارے میں مت کرنا۔آفاق حسین نے ٹوئٹ کیا کہ عمر اکمل نے آج کے میچ میں ایک تقریباً ناممکن کیچ پکڑ کر ناقدین کو داندن شکن جواب دے دیا ہے۔حبیب اللہ سواتی نے ٹوئٹ کیا آفریدی کی کارکردگی متاثر کن تو نہیں لیکن انہیں ان کی سالگرہ بہت بہت مبارک ہو۔زوہا اصغر نے ٹوئٹ کیا ہار کو جیتنے والے کو بازی گر کہتے ہیں۔ثاقب نے ٹوئٹ کیا کہ 1992 ورلڈ کپ میں پاکستان کی پہلی جیت زمبابوے کے خلاف تھی۔انعم زہرہ نے ٹوئٹ کیا شاباش وہاب ریاض اتنی شاندار پرفامنس قابل ستائش ہے۔عمائمہ نوید نے کہا کہ آج تو عمر اکمل کے گلابی دستانے بھی اچھے لگ رہے ہیں۔ عفیفہ نے ٹوئٹ کیا،آج کا دن جشن منانے کا دن ہے۔جمہور پسند نے ٹوئٹ کیا کہ عرفان تینوں رب دیاں راکھاں۔ماہرہ ملک نے ٹوئٹ کیا کہ میچ جیتنے کی خوشی میں حکومت عام تعطیل کا اعلان کرے۔محمد فیاض نے ٹوئٹ کیا تمام پاکستانیوں کو جیت مبارک ہو پاکستان زندہ باد۔
Javeria Siddique writes for Jang
Twitter @javerias   – See more at: http://blog.jang.com.pk/blog_details.asp?id=10704#sthash.q3cEQ2Fi.dpuf

Advertisements

Author:

Journalist writes for Turkish Radio & Television Corporation . Photographer specialized in street and landscape photography Twitter @javerias fb: : https://www.facebook.com/OfficialJaverias

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s