Posted in Uncategorized

اسپیکر قومی اسمبلی کا انتخاب اور سوشل میڈیا

Posted On Tuesday, November 10, 2015
……جویریہ صدیق……
ایاز صادق 268 ووٹ لیے کر ایک بار پھر قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب ہوگئے۔ان کے مدمقابل پی ٹی آئی کے امیدوار شفقت محمود نے 31 ووٹ حاصل کِئے۔ایاز صادق نے ڈپٹی اسپیکرمرتضیٰ جاوید عباسی سے عہدے کاحلف لیا۔یوں ایاز صادق ایک بار پھراسپیکر اسمبلی بن گئے۔

وزیراعظم نوازشریف اور عمران خان نے بھی ووٹ کاسٹ کیا۔سردار ایاز صادق کو ایک ہی اسمبلی سے دو مرتبہ اسپیکر منتخب ہونے کا اعزاز حاصل ہوگیا ہے۔

اپنے خطاب میں بیسویں نو منتخب اسپیکر اسمبلی ایاز صادق نے کہا کہ یہ جیت صرف میری نہیں پارلیمنٹ اور جمہوریت کی جیت ہے-انہوں نے کہا مجھے کسی سے کوئی شکایت نہیں ہے۔

1996 میں اپنے سیاسی کرئیر کا آغاز تحریک انصاف سے کرنے والے ایاز صادق 1998 میں اختلافات کے باعث پارٹی کو خیرباد کہہ گئے۔2002 میں مسلم ن کے ٹکٹ سے منتخب ہوئے اور عمران خان کو این اے122 میں شکست دی۔

2008 میں پی پی پی کے امیدوار کو شکست دی اور2013 میں ایک بار پھر عمران خان کو این اے122 میں شکست دے کر رکن قومی اسمبلی منتخب ہوئے۔

ایاز صادق کےلئے 2013 الیکشن کے بعد سفر بہت کٹھن رہا۔پی ٹی آئی کی طرف سے الزامات نے انہیں متنازعہ بنا دیا،تاہم انہوں نے تمام صورتحال کا سامنا خندہ پیشانی سے کیا۔

سوشل میڈیا پر بھی ان کی ذات پر حملے جاری رہے انہیں جعلی اسپیکر تک کہا گیا لیکن انہوں نے اس پر خاموشی اختیار کئے رکھی۔

22اگست کو الیکشن ٹربیونل نے انہیں ڈی سیٹ کردیا اور این اے 122 میں دوبارہ انتخاب کا حکم دیا۔عمران خان نے خود تو ان کے مدمقابل الیکشن لڑنے سے گریز کیا اور اپنی پارٹی کے رکن علیم خان کو ٹکٹ دیا۔11 اکتوبر کو ایک بار پھر ایاز صادق اس حلقے سے منتخب ہوگئے۔

ایاز صادق کے اسپیکر منتخب ہوتے ہی سوشل میڈیا پر ان کا نام کا ٹرینڈ ٹاپ پر چلا گیا۔بہت سے سوشل میڈیا یوزر ٹوئٹس کرنے لگے۔ایم این اے خرم دستگیر نے ٹوئٹ کیا ڈیموکریٹ 268 اور موبوکریٹ 31۔ایم این اے مائزہ حمید نے ٹوئٹ کیا آج پی ٹی آئی ایاز صادق کو مسٹرا سپیکر کہہ کر مخاطب کررہی ہے۔مسلم لیگ ن آئین اور جمہوریت کا احترام کرتی ہے۔ایم پی اے حنا بٹ نے ٹوئٹ کیا آج دوبارہ ایاز صادق نے اسیپکر کا گائون پہن لیا انہیں بہت مبارک ہو ۔

صحافی طارق بٹ نے ٹوئٹ کیا 2013 میں جب ایاز صادق نے حلف اٹھایا تھا اس وقت انہیں 258 ملے تھے جب کہ آج انہیں 268 ووٹ ملے ہیں۔ صحافی نازیہ میمن نے ٹوئٹ کیا ایاز صادق واضح اکثریت سے منتخب ہوگئے۔

افشاں منصب نے ٹوئٹ کیا ایاز صادق صاحب کے شائستہ لہجے اور عاجزی نے انہیں مزید گریس فل بنا دیا ہے۔

ایمان حاضر مزاری نے ٹوئٹ کیا ویلکم بیک ایاز صادق۔باسط حبیب نے ٹوئٹ کیا اسپیکر صاحب نے پہلے بھی پارلیمنٹ کو نیوٹرل چلایا تھا آگے بھی ایسا ہوگا۔

ساجد شاد نے ٹوئٹ کیا خوش آمدید جناب اسپیکر ۔واجد رسول نے ٹوئٹ کیا ایاز صادق ایک بارپھر اسیکر منتخب ہوگئے تمام جہوریت پسندوں کو مبارک ہو۔

طنزو مزاح پر مبنی بھی ٹوئٹس ہوئے آصفہ رائے نے ٹوئٹ کیا شفقت محمود کی اخلاقی فتح ہوئی ہے۔کامل نے ٹوئٹ کیا آج تو ایاز صادق نے عمران خان کو ہرانے کی ہیٹ ٹرک مکمل کرلی۔ محمد عثمان نے ٹوئٹ کیا شیخ رشید کا مائیک آئندہ بھی بند رہے گا اور کسی کا استعفیٰ منظور نہیں ہوگا۔

Advertisements

Author:

Journalist writes for Turkish Radio & Television Corporation . Photographer specialized in street and landscape photography Twitter @javerias fb: : https://www.facebook.com/OfficialJaverias

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s